Καλώς ορίσατε...

Gtech Solutions Rethymno

Τρίτη 10 Μαρτίου 2020

Εμπορική Διαχείριση με PEGASUS ERP START-UP



PEGASUS ERP START-UP“ Το κατάλληλο εργαλείο για την επιχείρησή σας “Το Pegasus Erp Start up απευθύνεται στο 60 % των εμπορικών επιχειρήσεων που θέλουν να κάνουν το πρώτο βήμα στην μηχανοργάνωση της επιχείρησής τους. Είναι το δυναμικό ξεκίνημα με άμεσα αποτελέσματα και εξασφαλίζει πραγματική επένδυση για την επιχείρηση.
ü  Χαρακτηρίζεται από την εύκολη εγκατάσταση του
ü  Εύκολη εκμάθηση από αρχάριους χρήστες, χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις
ü  Άμεση έναρξη αποδοτικής λειτουργίας
ü  Δεν έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις στο hardware
ü  Αυτόματη επικοινωνία με εκτυπωτές, barcode scanner
ü  Είναι Απλό, Λειτουργικό και Αποτελεσματικό
 Το Pegasus ERP Start up καλύπτει τις βασικές ανάγκες μίας εμπορικής επιχείρησης. Παρακολουθεί Πελάτες, Προμηθευτές, Αποθήκη, Εισπράξεις, Πληρωμές, Έξοδα, Αξιόγραφα.
Ταυτόχρονα διαθέτει το CRM με το οποίο μπορείτε και διαχειρίζεστε όλους τους συναλλασσόμενους (Πελάτες, Προμηθευτές, υποψήφιους Πελάτες, υποψήφιους Προμηθευτές κ.ο.κ.) και τις εργασίες του Προσωπικού σας. Με αυτόν τον τρόπο η παρακολούθηση της καθημερινής ροής της εργασίας σας είναι απλή και μετρήσιμη.
Με ένα πλήθος έτοιμων αναφορών και στατιστικών, σας ενημερώνει για την πορεία της επιχείρησής σας. Επίσης με τις γεννήτριες αναφορών και στατιστικών που διαθέτει, σας επιτρέπει να δημιουργήσετε τις δικές σας εκτυπωτικές καταστάσεις.
Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα:ü  Δεν έχει κανένα περιορισμό πλήθους θέσεων εργασίας
ü  Μικρό κόστος Ετησίου Συμβολαίου
ü  Δυνατότητα αναβάθμισης του προγράμματος στις αμέσως επόμενες εκδόσεις αυτόματα πληρώνοντας μόνο τη διαφορά των εκδόσεων
ü  Αυτόματη επικοινωνία με τον ΕΑΦΔΣΣ Pegasus c&a 100
ü  Άμεση επικοινωνία με άλλα προγράμματα της Τεχνολογίας Pegasus (πχ Oil , Champion, Pos, Estiasi, Service)
ü  Άμεση εξυπηρέτηση 24 ώρες μέσω Extranet, για να έχετε τεκμηριωμένη την ιστορία της τεχνικής υποστήριξής σας
       Pegasus ERP Start-upΒασικές Δυνατότητες του Pegasus ERP Start-up
Γενικάü  Παρακολούθηση πολλών καταστημάτων.
ü  Εξαγωγή στοιχείων ανά κατάστημα αλλά και συνολικά.
ü  Απεριόριστο πλήθος χρηστών και τερματικών.
Πελάτες
ü  Ο Πελάτης συνδέεται με καρτέλα Συναλλασσόμενου στο CRM.
ü  Δυνατότητα ορισμού τιμολογιακής πολιτικής ανά πελάτη:
1.   Επιλογή Τιμοκαταλόγου Πελάτη
2.   Μέχρι 3 γενικά % Εκπτώσεων
3.   Ορισμός έκπτωσης ανά ομάδα προϊόντος
4.   Ορισμός ειδικής τιμής ή έκπτωσης (% και αξία) ανά είδος
ü  Παρακολούθηση Υποκαταστημάτων πελάτη με δυνατότητα ξεχωριστής οικονομικής καρτέλας ανά υποκατάστημα, αλλά και συνολική στον πελάτη.
ü  Πλήρης οικονομική παρακολούθηση (παραστατικά, αξιόγραφα, εισπράξεις).
ü  Πιστωτικό Όριο ανά πελάτη.
ü  Ορισμός ετήσιου στόχου τζίρου ανά πελάτη.
ü  Παρακολούθηση πελατών ανά πωλητή.
ü  Παρακολούθηση των υπολοίπων των πελατών και του ημερολογίου εισπράξεων.

Προμηθευτές
ü  Ο Προμηθευτής  συνδέεται με καρτέλα Συναλλασσόμενου στο CRM.
ü  Δυνατότητα ορισμού τιμοκαταλόγων ανά προμηθευτή και με χρονική ισχύ.
ü  Παρακολούθηση στόχων ανά προμηθευτή και αυτόματο έλεγχο επίτευξής τους. Οι στόχοι ορίζονται ανά είδος, ομάδα ειδών, κατασκευαστή και μπορούν να είναι αξιακοί ή ποσοτικοί.
ü  Πλήρης οικονομική παρακολούθηση (παραστατικά, αξιόγραφα, πληρωμές).
ü  Παρακολούθηση των υπολοίπων των προμηθευτών και του ημερολογίου πληρωμών.
Πωλητέςü  Ορισμός Πωλητή ανά πελάτη.
ü  Δυνατότητα ορισμού πωλητή ανά πώληση.
ü  Ποσοστά πωλήσεων επί τζίρου ή καθαρής αξίας.
ü  Δυνατότητα διαφορετικών ποσοστών προμήθειας ανά κατηγορία ειδών.
  Αποθήκηü  Απεριόριστο πλήθος αποθηκευτικών χώρων.
ü  Παρακολούθηση Barcode.
ü  Πολλαπλοί κωδικοί ανά είδος. Σύνδεση κωδικού με προμηθευτή.
ü  Τρεις (3) βασικοί τιμοκατάλογοι  πώλησης και απεριόριστο πλήθος ειδικών τιμοκαταλόγων.
ü  Δυνατότητα ορισμού τιμής ανά ποσότητα πώλησης.
ü  Αυτόματη ενημέρωση τιμών από τιμολόγια αγορών.
ü  Μαζική αναπροσαρμογή τιμών.
ü  Αυτόματη Δημιουργία Κωδικών.
ü  Δυνατότητα Ορισμού τιμών πώλησης βάση συμφωνημένης τιμής αγοράς .
ü  Δυνατότητα Ορισμού Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης ανά είδος.
ü  Παρακολούθηση της Εισφοράς Ανακύκλωσης.
ü  Ημερολόγιο αλλαγών τιμών, για προκαθορισμό μελλοντικών αλλαγών τιμών.
ü  Εκτύπωση Ετικετών με barcodes.
ü  Αποτίμηση κόστους αποθήκης με την μέθοδο που θα επιλέξετε. Δυνατότητα αποτίμησης ανά χώρο αλλά και συνολικά.
ü  Απογραφή με αυτόματο τρόπο και δυνατότητα ενημέρωσης από συσκευές απογραφής.
ü  Θεωρημένο Βιβλίο Αποθήκης.
ü  Παραστατικά εσωτερικής διακίνησης για μεταφορά ανάμεσα σε αποθηκευτικούς χώρους.
ü  Θέση – Ράφι ανά χώρο.
ü  Ελάχιστα – μέγιστα συνολικά αλλά και ανά χώρο.
ü  Παρακολούθηση υπολοίπων, δεσμευμένων από παραγγελίες πελατών και αναμενόμενων από παραγγελίες σε προμηθευτές, συνολικά και ανά χώρο.
ü  Αυτόματη  διαχείριση Αναπαραγγελιών.
ü  Παρακολούθηση ειδών με μέχρι τρεις (3) διαστάσεις (μήκος – πλάτος – ύψος) αλλά και βάρος.
ü  Κατηγοριοποίηση των ειδών σας, για εξαγωγή στατιστικών, με πολλούς τρόπους (κατηγορία, τύπος, κατασκευαστής, προμηθευτής, συσκευασία, κλάση προμήθειας).
ü  Ομαδοποίηση σε μορφή δέντρου μέχρι και τέσσερα (4) επίπεδα.
Αποθήκευσηü  Τήρηση Μερίδας Βιβλίου Αποθήκης (αποθετών).
ü  Αυτόματη Ενημέρωση του Βιβλίου με  την καταχώρηση των απαραίτητων παραστατικών.
ü  Εκτύπωση της Μερίδας  Βιβλίου Αποθήκης.
ü  Παρακολούθηση των υπολοίπων ανά αποθέτη.
Πωλήσειςü  Καταχώρηση και εκτύπωση όλων των παραστατικών πώλησης.
ü  Αυτόματη ενημέρωση της αποθήκης και της οικονομικής καρτέλας του πελάτη.
ü  Υπολογισμός των τιμών πώλησης από την τιμολογιακή πολιτική του πελάτη.
ü  Αναγνώριση του είδους από τον κωδικό του, το barcode του, την παρτίδα, το serial number αλλά και τον εναλλακτικό κωδικό του.
ü  Ενημέρωση για την διαθεσιμότητα του είδους, την στιγμή της πώλησης.
ü  Εμφάνιση της τελευταίας τιμής πώλησης στον ίδιο πελάτη.
ü  Αντιγραφή παραστατικών.
ü  Μετασχηματισμός παραστατικών.
ü  Μαζικός Μετασχηματισμός Δελτίων Αποστολής.
ü  Εκκρεμή παραστατικά.
ü  Μαζική επιλογή ειδών (π.χ. από περιγραφή ή από μέρος του κωδικού τους)
ü  Επιλογή ειδών από τις εκκρεμείς παραγγελίες του πελάτη.
ü  Σύνδεση με την ΕΑΦΔΣΣ Pegasus C&A 100 αλλά και άλλες, σαν τύπου Β.
ü  Υπολογισμός Κρατήσεων, φόρων στο σύνολο του παραστατικού, όπου χρειάζεται.
ü  Δυνατότητα έκπτωσης στο σύνολο του παραστατικού, αλλά και μέχρι 2 ποσοστά έκπτωσης ανά είδος.
Αγορές
ü  Καταχώρηση  όλων των παραστατικών αγορών.
ü  Αυτόματη ενημέρωση της αποθήκης και της οικονομικής καρτέλας του προμηθευτή.
ü  Πρόταση τιμής μονάδας, ανάλογα με τους τιμοκαταλόγους αγοράς του κάθε είδους.
ü  Εμφάνιση της τελευταίας τιμής αγοράς από τον ίδιο προμηθευτή.
ü  Μαζική ενημέρωση τιμών πώλησης, από τα παραστατικά αγορών.
ü  Χρήση του κωδικού του προμηθευτή για τα είδη, κατά την καταχώρηση του παραστατικού αγοράς.
ü  Αναγνώριση του είδους από τον κωδικό του, το barcode του, την παρτίδα, το serial number αλλά και τον εναλλακτικό κωδικό του.
ü  Αντιγραφή παραστατικών.
ü  Μετασχηματισμός παραστατικών.
ü  Ενημέρωση για τα Εκκρεμή παραστατικά.
ü  Μαζική επιλογή ειδών (π.χ. από περιγραφή ή από μέρος του κωδικού τους)
ü  Επιλογή ειδών από τις εκκρεμείς παραγγελίες στον προμηθευτή.
 Παραγγελίες  από Πελάτεςü  Καταχώρηση  όλων των παραγγελιών των πελατών σας.
ü  Παρακολούθηση των παραγγελιών ανά κατάσταση (εκκρεμείς, προς έλεγχο, προς τιμολόγηση κ.ο.κ.).
ü  Δέσμευση των ειδών της παραγγελίας στην αποθήκη.
ü  Δυνατότητα ολικής αλλά και τμηματικής τιμολόγησης της παραγγελίας.
ü  Παρακολούθηση αναγκών αποθήκης βάση των παραγγελιών.
ü  Σύνδεση της παραγγελίας με πακέτο αποστολής.
Παραγγελίες  σε Προμηθευτέςü  Καταχώρηση  όλων των παραγγελιών προς τους προμηθευτές σας.
ü  Παρακολούθηση των παραγγελιών ανά κατάσταση (εκκρεμείς, παραλαβή προς έλεγχο, προς καταχώρηση τιμολογίου κ.ο.κ.).
ü  Εμφάνιση των αναμενόμενων ειδών στην αποθήκη.
ü  Δυνατότητα ολικής αλλά και τμηματικής εκτέλεσης της παραγγελίας.
ü  Σύνδεση της παραγγελίας με πακέτο παραλαβής.


Λιανική Πώληση
ü  Οθόνη εντατικής λιανικής με προγραμματιζόμενα πλήκτρα.
ü  Αλλαγή χρήστη.
ü  Χρήση οθόνης αφής (touch screen)
Λογιστήριοü  Αυτόματη ενημέρωση του λογιστηρίου από τα παραστατικά πώλησης και αγοράς.
ü  Έκδοση Αποδείξεων Είσπραξης και Πληρωμής
ü  Παρακολούθηση Ταμείου συνολικά και ανά κατάστημα της επιχείρησής σας.
ü  Κατάσταση Εισπράξεων – Πληρωμών (μετρητών, πιστωτικών, επιταγών κ.ο.κ.) συνολικά και ανά κατάστημα της επιχείρησής σας.
ü  Αυτόματη ενημέρωση των αξιογράφων σας (επιταγών – γραμματίων)  με την καταχώρηση των αποδείξεων.
ü  Καταχώρηση Δαπανών ανά κατηγορία δαπάνης (μεταφορικά – τηλεφωνικά κ.ο.κ.).
Αξιόγραφαü  Τήρηση Πληρωτέων και Εισπρακτέων αξιογράφων.
ü  Αυτόματη ενημέρωση από τις αποδείξεις πληρωμής και είσπραξης.
ü  Παρακολούθηση του χαρτοφυλακίου.
ü  Δυνατότητα τήρησης πινακίων.
ü  Ληξιάριο αξιογράφων.
ü  Αυτόματη ενημέρωση των πελατών με τα εκκρεμή (μη εξοφλημένα) αξιόγραφά τους.
ü  Παρακολούθηση μεταβιβάσεων και εξοφλήσεων των αξιογράφων.
Παραστατικά – Βιβλία - ΚΕΠΥΟü  Τηρεί και τυπώνει τα απαραίτητα βιβλία και στοιχεία.
ü  Υπολογίζει αυτόματα τις Συγκεντρωτικές Καταστάσεις πελατών – προμηθευτών και δημιουργεί το απαραίτητο αρχείο για υποβολή.
ü  Δημιουργεί το αρχείο για την υποβολή της συγκεντρωτικής αποθετών.
ü  Θεωρημένο Βιβλίο Αποθήκης.
Συνδέσειςü  Επικοινωνεί με όλους τους εκτυπωτές που διαθέτουν driver για windowsü  Στην εκτύπωση των παραστατικών λειτουργεί σαν Τύπου Β με την ΕΑΦΔΣΣ Pegasus C&A 100 αλλά και με άλλες γνωστές ΕΑΦΔΣΣ.
ü  Δυνατότητα εκτύπωσης παραστατικών σε οποιοδήποτε εκτυπωτή.
ü  Επικοινωνεί με ταμειακές που διαθέτουν ανάλογο driver.
CRMΣυναλλασσόμενοι
ü  Διαχείριση όλων των συναλλασσόμενων της επιχείρησης.
ü  Αυτόματη ενημέρωση με πελάτες και προμηθευτές.
ü  Σύνδεση ενός συναλλασσόμενου με όλες τις καρτέλες του σαν πελάτη – προμηθευτή.
ü  Συνολικό υπόλοιπο συναλλασσόμενου.
ü  Παρακολούθηση των Δραστηριοτήτων του συναλλασσόμενου (τηλέφωνα, ραντεβού, υπενθυμίσεις, κ.ο.κ.)
ü  Απεριόριστο πλήθος τηλεφώνων και e-mail ανά συναλλασσόμενο.
ü  Καταχώρηση συστάσεων συναλλασσόμενου.
ü  Αναλυτική καταχώρηση των υπευθύνων της κάθε επιχείρησης.
ü  Κατηγοριοποίηση ανά κατηγορία Marketing , Κατηγορία Επαγγέλματος και Target Group.
ü  Γεωγραφική κατηγοριοποίηση.
ü  Ομαδοποίηση από 12 παραμετρικές ομάδες.
ü  Καθορισμός  Στόχου ανά συναλλασσόμενου.
ü  Ελεύθερη δημιουργία Προφίλ συναλλασσομένων
ü  Κατηγοριοποίηση της επικοινωνίας του κάθε συναλλασσόμενου, για αυτόματη συμμετοχή σε αποστολές e-mail, SMS και FaxΔραστηριότητεςü  Αναλυτική καταχώρηση των Δραστηριοτήτων όλων των χρηστών σας  με τους Συναλλασσομένους σας (π.χ. τηλέφωνα, ραντεβού κ.ο.κ.)
ü  Ημερολόγιο Δραστηριοτήτων Χρήστη, με όλες τις δραστηριότητές του ανά ημέρα.
ü  Έλεγχος εκκρεμών Δραστηριοτήτων.
ü  Παρακολούθηση των ραντεβού του κάθε χρήστη από το πλάνο δραστηριοτήτων του.
ü  Δυνατότητα ρύθμισης για αυτόματη ενημέρωση των Δραστηριοτήτων από διαδικασίες της εφαρμογής (π.χ. με την αλλαγή κατάστασης μίας παραγγελίας)
ü  Σύνδεση Δραστηριοτήτων με Ερωτηματολόγια.
Αρχειοθέτηση
ü  Πλήρης καταχώρηση όλων των αρχείων σας (κείμενα, συμβάσεις, εικόνες κ.ο.κ.)
ü  Σύνδεση αρχείων με συναλλασσόμενο (π.χ. τα συμφωνητικά του).
ü  Σύνδεση αρχείων με είδη (π.χ. εγχειρίδια χρήσης)
ü  Αυτόματη σύνδεση ενός αρχείου με την επικοινωνία για αποστολή του με e-mail, SMS ή Fax.
Επικοινωνίαü  Δημιουργία κειμένων για αποστολή με e-mail , SMS ή Faxü  Ορισμός κριτηρίων για μαζική αποστολή μηνυμάτων
ü  Χρονοπρογραμματισμός αποστολής μηνυμάτων
ü  Αποστολή κειμένων μαζικά ή/και μεμονωμένα
Έργαü  Παρακολούθηση έργων ανά συναλλασσόμενο.
ü  Σύνδεση του έργου με παραστατικά πελατών / προμηθευτών για να υπάρχει η πλήρης οικονομική τους παρακολούθηση.
ü  Χρονοπρογραμματισμός έργου.
ü  Αναλυτική σύνδεση του έργου με Δραστηριότητες
Προσφορές
ü  Καταχώρηση όλων των προσφορών.
ü  Δυνατότητα καταχώρησης ειδών που δεν υπάρχουν στην αποθήκη.
ü  Εκτύπωση της προσφοράς με περισσότερες από μία φόρμες (π.χ. άλλη για υλικό και άλλη για υπηρεσίες).
 ü  Αυτόματη αποστολή της προσφοράς με e-mail.
ü  Σύνδεση της προσφοράς με τους στόχους του συναλλασσόμενου.
ü  Αυτόματη μετατροπή της προσφοράς σε παραγγελία.
QueryΑναφορές - Στατιστικάü  Δυνατότητα δημιουργίας αναφορών με εύκολη επιλογή πινάκων και ερωτημάτων.
ü  Εξαγωγή των αναφορών σε εκτυπώσεις, γραφήματα, Excel.
ü  Δημιουργία έτοιμων αναφορών, εκτυπώσεων και στατιστικών που μπορεί να εκτελεί ο τελικός χρήστης.
ü  Εκτύπωση ετικετών
Επεξεργασία Δεδομένωνü  Εύρεση στοιχείων από όλους τους πίνακες της εφαρμογής. Δυνατότητα μαζικών αλλαγών στα αποτελέσματα των αναζητήσεων.
ü  Εισαγωγή Δεδομένων
ü  Εισαγωγή δεδομένων από Excel, στους βασικούς πίνακες της εφαρμογής.

Δευτέρα 9 Μαρτίου 2020

Λογισμικά Πήγασος

Η ορθή διαχείριση των Επιχειρησιακών Πόρων αποτελεί το κλειδί για τη συνεχή Ανάπτυξη και Κερδοφορία της σύγχρονης Επιχείρησης. Το λογισμικό Pegasus σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε με βάση υψηλού επιπέδου τεχνικές προδιαγραφές, αξιοποιώντας στο μέγιστο βαθμό τα εργαλεία που προσφέρει η τεχνολογία ώστε να καλύψει κάθε ανάγκη και διαδικασία που έχει ένας επιχειρηματικός οργανισμός.  
Η επιλογή μίας εφαρμογής Pegasus ως Business software είναι μία επένδυση συγκριτικά χαμηλού κόστος με λοιπές λύσεις (value for money). Συνιστά την ιδανική εφαρμογή για ένα ευρύ φάσμα εταιριών όπως μικρές & πολύ μικρές εμπορικές επιχειρήσεις, μεσαίες και μεγάλες εταιρίες με σύνθετες απαιτήσεις, αλυσίδες καταστημάτων, εταιρίες παροχής υπηρεσιών ή μονάδες παραγωγής / τυποποίησης προϊόντων.  
Το λογισμικό Εμπορικής Διαχείρισης Pegasus διακρίνεται για τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που παρέχει. Μεταξύ αυτών συγκαταλέγονται:
  • η αυτοματοποίηση των διαδικασιών με αποτέλεσμα την αύξηση της ταχύτητας εκτέλεσης, η έγκαιρη παροχή της πληροφορίας για τη λήψη ορθών αποφάσεων
  • η ευελιξία και η επεκτασιμότητα ώστε με τη προσθήκη Modules να προσαρμοστεί στις ιδιαίτερες ανάγκες της δικής σας επιχείρησης
  • σύγχρονο περιβάλλον λειτουργίας σχεδιασμένο με τη λογική της απλότητας ώστε ο κάθε χρήστης να μπορεί να εκτελέσει όλες τις λειτουργίες άμεσα και αξιόπιστα
  • το προσιτό κόστος κτήσης, τη fast start διαδικασία εγκατάστασης και την άμεση έναρξη αποδοτικής λειτουργίας χωρίς ιδιαίτερες ανάγκες παραμετροποίησης
  • η προσαρμογή του στις σύγχρονες ανάγκες εξωστρέφειας με τη Globality λειτουργία που "απελευθερώνει" την Επιχείρηση στο web
  • η απουσία χρεώσεων ανά θέση εργασίας ώστε τίποτα να μην στέκεται εμπόδιο στην ανάπτυξη της εταιρίας σας

Κυριακή 8 Μαρτίου 2020

Gtech Solutions Rethymno

Η μηχανοργάνωση μιας επιχείρησης έχει ανάγκη από υπηρεσίες υποστήριξης software και hardware προκειμένου ο εξοπλισμός της να λειτουργεί αδιάλειπτα, ξεκούραστα και με ασφάλεια.   Σε αυτό συνεισφέρει η συντήρηση, ο περιοδικός έλεγχος, η ορθή χρήση των υπολογιστών και των περιφερειακών συστημάτων. 

Από την εμπειρία μας έχουμε διαπιστώσει ότι μια επιχείρηση που έχει μηχανισμούς συντήρησης και επίβλεψης του εξοπλισμού της έχει σημαντικό πλεονέκτημα σε σχέση με μία που δεν έχει.  Αυτό που με μια πρόταση περιγράφει την ιδανική κατάσταση είναι «ο εξοπλισμός να χρησιμοποιείτε όπως αυτός προορίζεται».  Πως χρησιμοποιείτε όμως, και πως προορίζεται, είναι θέμα προς συζήτηση.

Μια συνολική διαχείριση εντοπίζει και διορθώνει τα προβλήματα πριν αυτά εμφανιστούν.  Προγραμματίζει τις εργασίες όταν δεν υπάρχει φόρτος εργασίας. Έχει τον εξοπλισμό σε ετοιμότητα και λειτουργικότητα όταν αυτός πρέπει να λειτουργεί.  Προσφέρει αξιοπιστία και σταθερότητα.  Συστηματοποιεί τους ελέγχους τις εργασίες συντήρησης και εντοπίζει τα μικροπροβλήματα πριν αυτά γίνουν μεγάλα. 

Η πρότασή μας:

  1. να έχουμε ένα ραντεβού μαζί σας προκειμένου να μας γνωρίσετε και να σας γνωρίσουμε
  2. εφόσον το επιθυμείτε, να καταγράψουμε τις υπάρχουσες δομές μηχανοργάνωσης που διαθέτετε, να δούμε τις ανάγκες που η μηχανογράφησή σας εξυπηρετητή αλλά και να συζητήσουμε για ενδεχομένως νέες δομές που χρειάζεστε
  3. να σας προσκομίσουμε μια έκθεση της με τα περιθώρια βελτίωσης που υπάρχουν, τυχόν ελλείψεις και κενά ασφαλείας αλλά και εξειδικευμένες υπηρεσίες οι οποίες θα μπορούσαν να προσθέσουν επιπλέον ποιότητα στην μηχανοργάνωση σας
  4. για τα παραπάνω δεν θα έχετε καμία οικονομική επιβάρυνση.  Θέλουμε να έχετε μια συνολική πρόταση από εμάς την οποία, αν και όταν χρειαστεί να την υλοποιήσετε, να υπάρχει διαθέσιμη.
Είναι προϋπόθεση για εμάς η ενδεχόμενη συνεργασία μας να παράγει όφελος για την επιχείρησή σας!  Κλείστε ένα ραντεβού στο χώρο μας ή  ερχόμαστε εμείς στον δικό σας για μια πληρέστερη ενημέρωση...




Απόσυρση ταμειακών μηχανών

Απoσύρονται έως 31/05/2020 ταμειακές μηχανές που δεν μπορούν να συνδεθούν online με την ΑΑΔΕ Σε ακόμα ένα σημαντικό βήμα για την υλοποίηση της διαβίβασης σε πραγματικό χρόνο και για κάθε μία συναλλαγή των δεδομένων των λιανικών συναλλαγών, που διενεργούνται μέσω Φορολογικών Ηλεκτρονικών Μηχανισμών (ΦΗΜ), προχώρησε η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων. Οι κάτοχοι των ανωτέρω ΦΗΜ υποχρεούνται να δηλώσουν, μέχρι τις 31 Μαΐου 2020, την παύση αυτών, στο TaxisNet ή στην αρμόδια ΔΟΥ, όπως αναλυτικά καθορίζεται στην εν λόγω απόφαση.

Ρωτήστε μας εάν η ταμειακή μηχανή ή ο φορολογικός μηχανισμός σας υποστηρίζεται, και τι λύσεις υπάρχουν προκειμένου να μεταβείτε ομαλά στα νέα δεδομένα...